Bądź obecny w przestrzeni w sposób, dzięki któremu każdy zachowa Cię w pamięci
Wszelka sposobność do bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem jest niezwykle cenna, musimy jednak umieć ją wykorzystać. Wysokie umiejętności personelu są na wagę złota, ale na tym sprawa się nie kończy. Często nie jest on w stanie sprostać ilości pracy na stoisku, niekiedy też po prostu nie jest na nim potrzebny, ponadto nawet najszersza wiedza fachowa i zdolność do nawiązywania kontaktów to nie wszystko.
Drukowane materiały promocyjne wcale nie odchodzą do lamusa
Unikamy dziś zużywania zbyt dużej ilości papieru, możliwość zapisywania notatek na różnego rodzaju urządzeniach zdecydowanie podnosi naszą codzienną wygodę. Mimo wszystko jednak, drukowane materiały reklamowe nadal okazują się niezwykle użyteczne.
Wszystko zależy oczywiście od ich postaci i sposobu kolportażu. Aby proste ulotki rozprowadzane wśród przypadkowych odbiorców mogły przynieść zadowalający efekt, trzeba nimi wprost zasypać miasto. Znaczenie mogą mieć tu takie drobiazgi, jak odległość kolportera od najbliższych śmietników, aby długość drogi do nich zmusiła przechodnia sięgającego po taki materiał do nieco dłuższego rzutu okiem. U tych, którzy ich nie wyrzucą, w kieszeni pozostanie materialny przedmiot, dający znacznie większe prawdopodobieństwo ponownego zainteresowania niż jedna z wielu reklam, jakie w ciągu dnia widujemy na ekranach wszelkich urządzeń. Mimo wszystko nie o taką reklamę nam jednak chodzi.
Dobre materiały drukowane mogą być efektowną wizytówką każdej firmy. Wszelkiego typu prospekty i katalogi, jeśli tylko zadbaliśmy o odpowiednią treść, szatę graficzną, jakość druku i papieru, będą skutecznie budować nasz wizerunek. Muszą tylko trafiać w odpowiednie ręce.
Przygotujemy dokładnie takie standy reklamowe, jakich potrzebujesz
Koszt związany z przygotowaniem dobrych druków powoduje, że nie powinny być kierowane do przypadkowych odbiorców. Najlepiej, jeśli sami sięgną po nie ci, którzy tego chcą, bądź stanie się to podczas rozmowy z przedstawicielem firmy. To jedna z funkcji, jakie mogą pełnić nasze standy reklamowe – możemy wyposażyć je w dowolne kieszenie na ulotki bądź inne materiały, a także np. ekrany. Jest to niezwykle wszechstronny element – nie obejdzie się bez niego dobre stoisko targowe czy inna ekspozycja promocyjna. Wówczas musi być rzecz jasna spójny z jej postacią, trzeba także wziąć pod uwagę konkretne umiejscowienie i funkcję. Inną pełnić będzie w głębi zabudowy, a inną w strefie frontowej, gdzie jego praktyczne przeznaczenie nie powinno dominować nad ekspozycją elementów graficznych. Szczegóły zależą jednak od konkretnego projektu całości i wymagają za każdym razem osobnego namysłu.
Równie dobrze jednak może towarzyszyć wyposażeniu dowolnego punktu usługowego, a także być samodzielnym nośnikiem reklamowym stojącym w przestrzeni większego obiektu, z którego przechodnie pobierać będą materiały. Niejednokrotnie to właśnie one będą naszą szansą na to, że wielu z nich powróci z konkretnym zamiarem zakupowym lub po bliższe informacje. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą – standy Omega System to najlepsze tego typu akcesoria, jakie dostępne są dziś na rynku.